2010. június 16., szerda


Mostanában elég keveset ülök itthon gép előtt, így a blogolás is elmarad.

Pedig azért ápr. 21. óta történt már jó sok minden.
Növekvő sorrendben:

Csipike jól van. Az oviban még mindig csak néhány szót szólt, de azért szeret járni és őt is szeretik. Múlt héten 4 éves lett. Még mindig csak úgy 92 cm, a fiúknak nem kellett 3 év sem, hogy ekkorára nőjenek. Nem tudom mit fog szólni hozzá a doktor néni. Majd menni kell 4 éves státuszra.

Levente elballagott az oviból jún 4-én. Előtte voltak a ballagók a budapesti állatkertben. Minden évben elviszik a ballagókat az óvónénik az állatkertbe. Nagyon tetszett nekik.
Múlt héten pedig Ópusztaszerre volt óvodai kirándulás. Borzasztó meleg volt, de túl élték.
Szegény Leventét elfelejtettem beíratni az iskolába. Pont akkor volt beiratkozás amikor Apa végre haza ért Írországból, másnap meg Marcu ment a matekversenyre és amiatt izgultunk és teljesen elfelejtettem a beiratkozást. Csak vasárnap jutott eszembe, úgyhogy hétfőn mentem könyörögni, kellett telefonálni az önkormányzathoz, de mindenki nagyon rendes volt és aztán csak be lett íratva a gyerek. A következő kavarást az elsősök első szülői értekezletén követtem el, mert pontosan ahhoz a tantónénihez osztották be, akiről egyáltalán nem tudtam elképzelni, hogy le tudja kötni ezt a mi Leventénket. Egy szülő meg mögöttem arra panaszkodott, hogy a gyerekét az ovis csoporttársaitól külön osztályba tették és ez így nem lesz jó. Mondtam neki, hogy cseréljünk. Kicseréltük a srácokat és így megnyugodtam, aztán majd meglátjuk. De már ismernek, mint a rossz pénzt, nem kellett magyarázni, hogy melyik gyerek is az amelyiket ki akarom cserélni, pontosan tudják kinek az anyukája vagyok.

Marcu tegnap volt utoljára iskolában ebben a tanévben. Ma ment apával dolgozni, aztán délben átvettem. Olvasott, rejtvényt fejtett. A kicsik oviba járnak még a héten.
Holnap kap csellós bizonyítványt, jövőhéten iskolait. Múlt héten kapott kézműveset, a tantónéni nagyon megdicsérte, hogy türelmes, szépen végig csinálja amit elkezdett.
Cselló vizsga még 3-án volt. A suliban írtak egy csomó dogát még a végén, kompetencia felméréseket.
A matek versenye nem valami jól sikerült. Sajnáltam szegényt, mert nem sokon múlott és jó lett volna, ha van egy kis sikerélménye.

Anya-én dolgozok. Egyre több hasznos dolgot csinálok. Lassan már megérdemlem a fizetésem. Mától már elvileg 8 órában vagyok, csak kivettem esélyegyenlőségi órákat, hogy Marcunak ne kelljen 4-ig a rendőrségen ülnie. Egy kedves kollégám befogadott az irodájába és az a feladat, hogy őt tudjam helyettesíteni.

Apának megszűnik a cége, de olyan rendesek ezek a finnek, hogy kerestek egy másikat, akik átveszik őket. Úgyhogy végül is egy napig sem lesz munka nélkül, különösen, hogy Apát pl. munkával együtt adták el/oda. Egyenlőre továbbra is a finneknek fog dolgozni, ugyan azon a projekten, mint eddig.
Azért nagyon sajnálom, hogy így megszűnik a finn kapcsolat. Hogy fog így Apa csokit hozni?

1 megjegyzés:

  1. Szép nyáriszünetet nektek! Dorci sincs még 100 centi, de nem sok kell hozzá már... úgy 98 körül lehet - bár cipőben mérték...
    Ami rosszul kezdődik, csakis jól végződhet, szuper sulisévei lesznek Leventének :)

    VálaszTörlés